Met een sterk werkgeversmerk trekken bedrijven niet alleen gemakkelijker mensen aan. Ze behouden ze ook langer. Bovendien zou een sterke employer brand een positieve invloed hebben op de betrokkenheid van de medewerkers. Maar het ontwikkelen ervan is een werk van lange adem. En het start bij de vraag: wie wil je zijn?
Op deze pagina vind je artikels, interviews, cijfers en onderzoek die jou alvast op weg zetten
Op de grens van HR en marketing gebeuren mooie dingen. Daar is Sven Hubin rotsvast van overtuigd. Hij brengt daarover...
Door de krapte op de arbeidsmarkt zoeken organisaties steeds naar nieuwe manieren om getalenteerde werknemers aan te trekken en te...
Griet Deca biedt in deze blogreeks ‘Try a different angle voor meer welzijn en werkgeluk’ een eigen kijk op actuele...
Via een nieuw pilootproject laat Lidl haar vacatureteksten samenstellen door de mensen die het werk dag in dag uit doen...
Customer contactmedewerkers vervullen een cruciale rol binnen bedrijven en krijgen steeds meer te maken met agressieve klanten. Om dit uitdagende...
Wie al aan het werk is en solliciteert voor een nieuwe job wordt steeds minder uitgenodigd op gesprek. 22,1% van...
© 2024 #ZigZagHR – Alle rechten voorbehouden – Privacybeleid – Website gemaakt door Kreatix – In opdracht van LICEU BVBA