Met een sterk werkgeversmerk trekken bedrijven niet alleen gemakkelijker mensen aan. Ze behouden ze ook langer. Bovendien zou een sterke employer brand een positieve invloed hebben op de betrokkenheid van de medewerkers. Maar het ontwikkelen ervan is een werk van lange adem. En het start bij de vraag: wie wil je zijn?
Op deze pagina vind je artikels, interviews, cijfers en onderzoek die jou alvast op weg zetten
Bij de start van 2025 lanceert AG Insurance zijn nieuwe strategische cyclus (Elevate27 genaamd), gericht op het verder versterken van...
Ted Meulenkamp, expert talent acquisition bij Mondelēz, benadrukt hoe een krappe arbeidsmarkt wereldwijd de aanpak van talent acquisition en employer...
Bouwbedrijf Mathieu Gijbels heeft het Great Place to Work®-label 2024-2025 ontvangen, een certificering die bedrijven erkent met een positieve werkcultuur...
De Provincie Oost-Vlaanderen is voor de derde keer op rij uitgeroepen tot Great Place to Work. In 2022 was de...
Om medewerkers aan te trekken en te behouden, zijn werkgevers vandaag meer dan ooit overtuigd van employer branding. Maar bij...
De HR-wereld zit vol standaarden. Eén daarvan is de vacaturetekst, zo goed als altijd geschreven door mensen die de job...
© 2025 #ZigZagHR – Alle rechten voorbehouden – Privacybeleid – Website gemaakt door Kreatix – In opdracht van LICEU BVBA