Met een sterk werkgeversmerk trekken bedrijven niet alleen gemakkelijker mensen aan. Ze behouden ze ook langer. Bovendien zou een sterke employer brand een positieve invloed hebben op de betrokkenheid van de medewerkers. Maar het ontwikkelen ervan is een werk van lange adem. En het start bij de vraag: wie wil je zijn?
Op deze pagina vind je artikels, interviews, cijfers en onderzoek die jou alvast op weg zetten
Denk even terug aan je allereerste werkdag. Niet de eerste dag bij je huidige werkgever, maar écht je allereerste dag...
In een krappe IT-arbeidsmarkt is talent vinden niet vanzelfsprekend. Het tekort aan IT-professionals, de hevige concurrentie in de sector en...
Met de inhuldiging van haar nieuwe hoofdzetel in de Luikse ecowijk Rives Ardentes begint Ethias aan een nieuw hoofdstuk in...
De Callens Group – gespecialiseerd in industriële warmte- en luchttechniek – stopt per direct met aanwerven. Althans, in die woorden....
Voor het eerst sinds 2009 moet de farmaceutische sector zijn koppositie als aantrekkelijkste sector afstaan. De luchtvaart kroont zich dit...
Voor het 25e jaar op rij onderzocht hr-dienstverlener Randstad de aantrekkelijkheid van de grootste werkgevers in België bij meer dan...
© 2025 #ZigZagHR – Alle rechten voorbehouden – Privacybeleid – Website gemaakt door Kreatix – In opdracht van LICEU BVBA