Als HR-manager in de publieke zorg wil ik mezelf blijven uitdagen om te inspireren en te innoveren. De nieuwsbrief van ZigZagHR plant hiervoor steeds kleine en zelfs de grotere zaadjes, vaak uitdagend en vernieuwend voor ons beleid en waarvan ik overtuigd ben dat we er op lange termijn veel dankbaarheid en voldoening uit zullen oogsten. Dit is wat groei voor mij betekent, groei zowel voor mezelf als voor de organisatie.
Hierdoor kunnen we ons als organisatie blijven onderscheiden in de publieke sector en nog meer als DE zorgwerkgever van de toekomst.
Ik kijk telkens weer uit naar de ZigZagHR-nieuwsbrieven omdat ze ‘van waarde’ zijn: ze beogen een duidelijke doelgroep (creëren herkenbaarheid), ze bevatten relevante onderwerpen (die af en toe ook vanuit een niet voor de hand liggend perspectief worden bekeken, waardoor ze vernieuwend zijn) en via de linken naar de podcast kan er ook ‘diepere’ connectie gemaakt worden met tal van boeiende onderwerpen en personen.
Via de artikels krijg ik het gevoel kennis te kunnen maken met organisaties en mensen ‘achter de organisatie’, met persoonlijke verhalen die vertrouwd overkomen en op een visueel en inhoudelijk mooie manier gebracht worden.
Ze geven inspiratie om onze eigen business ‘andere’ te bekijken en te verbeteren maar zijn anderzijds ook een goede toetssteen voor onze huidige werking.
Ik heb inderdaad via Shanna ingetekend op jullie nieuwsbrief en op jullie magazine. Beiden zijn zeer kwalitatief opgemaakt, duidelijk en boeiend, actuele thema’s in onze business en HR context.
De nieuwsbrief geeft een highlevel overzicht over de hernomen thema’s en je kan als lezer vlot doorklikken ifv je prioritaire thema’s op dat moment die inspirerend zijn om een volgende stap te zetten of de eigen goede werking te bevestigen.
Ik blijf zeker met jullie geconnecteerd!
To the point. De theorie getoetst aan de praktijk en meteen bruikbaar in de praktijk. Maw niet het klassieke HR verhaal maar (h)eerlijke verhalen van collega’s die de HR paden anders bewandelen en me ideeën geven.
Ik lees de ZigZagHR nieuwsbrief graag omdat ik weet dat er (naast relevant HR-nieuws) altijd wel iets creatief, origineel, innovatief, of out-of-the-box gaat instaan, dat ik niet vind in andere nieuwsbrieven.
Toen mijn stagiaire mij vorige week vroeg of ik nog advies had voor haar om snel een goed HR-netwerk en dito kennis op te kunnen bouwen, adviseerde ik haar om in te schrijven op de #ZigZagHR nieuwsbrief, hier komen niet alleen super boeiende en inspirerende mensen aan het woord, ook de inhoud is iedere week week actueel en inhoudelijk relevant.
#ZigZagHR gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om jouw ervaring op onze site te verbeteren, om te analyseren hoe je de website gebruikt en voor marketingdoeleinden om je nog beter te kunnen informeren. Meer informatie over hoe de gegevens worden verzameld en hoe ze worden gedeeld met onze partners lees je in ons privacybeleid.
Uw privacy instellingen
Wij en onze partners gebruiken informatie die via cookies en vergelijkbare technologieën wordt verzameld om uw ervaring op onze site te verbeteren, analyseren hoe u deze gebruikt en voor marketingdoeleinden. Omdat we respect hebben voor uw recht op privacy, kunt u ervoor kiezen om bepaalde types cookies niet toe te staan. Echter kan het blokkeren van bepaalde types cookies een impact hebben op uw ervaring van de site en de diensten die wij kunnen aanbieden. In sommige gevallen worden gegevens die uit cookies afkomstig zijn, gedeeld met derden voor analytics of marketingdoeleinden. U kunt uw recht uitoefenen om hier op te opteren door cookies uit te schakelen.
Deze cookies en scripts zijn nodig voor het correct functioneren van de website en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze worden meestal alleen ingesteld als reactie op acties die u doet, zoals het instellen van uw privacy-instellingen, inloggen of invullen van formulieren. U kunt uw browser zo instellen dat deze u waarschuwt bij deze cookies, maar dan werken sommige onderdelen van de site niet. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Analytics
Deze cookies en scripts kunnen worden ingesteld via onze site door onze reclamepartners. Ze kunnen door die bedrijven worden gebruikt om een profiel van uw interesses op te bouwen en u relevante advertenties op andere sites te tonen. Ze slaan geen direct persoonlijke informatie op, maar zijn gebaseerd op het uniek identificeren van uw browser en internetapparaat. Als u deze cookies en scripts niet toestaat, ervaren u minder gerichte advertenties.
Geïntegreerde video's
Deze cookies en scripts kunnen worden ingesteld via onze website door externe videohostingservices zoals YouTube of Vimeo. Ze kunnen worden gebruikt om video-inhoud op onze website te leveren. Het is mogelijk voor de videobieder om een profiel van uw interesses op te bouwen en u relevante advertenties te laten zien op deze of andere websites. Ze slaan geen directe persoonlijke informatie op, maar zijn gebaseerd op het uniek identificeren van uw browser en internetapparaat. Als u deze cookies of scripts niet toestaat, is het mogelijk dat ingesloten video niet zoals verwacht zal werken.
Marketing
Deze cookies en scripts kunnen worden ingesteld via onze site door onze advertentiepartners. Ze kunnen worden gebruikt door die bedrijven om een profiel van uw interesses op te bouwen en u relevante advertenties op andere sites te tonen. Ze slaan geen directe persoonlijke informatie op, maar zijn gebaseerd op het uniek identificeren van uw browser en internetapparaat. Als u deze cookies en scripts niet toestaat, ervaart u minder gerichte advertenties.
Facebook Advanced Matching
Facebook Geavanceerd Matchen kan advertentie toewijzing en conversietracking verbeteren. Het kan ons helpen beter gerichte doelgroepen te bereiken via onze advertenties. Wanneer mogelijk, delen we met Facebook gehashte informatie zoals je naam, telefoon, e-mail of adres.
Facebook CAPI
Facebook Conversion API-gebeurtenissen (CAPI) helpen ons beter te begrijpen hoe u met onze websites omgaat. Ze stellen ons in staat om de impact van onze advertenties op de conversies van de website te meten en ze verbeteren de doelgerichtheid van de advertenties via aangepaste doelgroepen. Wanneer mogelijk zou dit kunnen delen met Facebook informatie zoals naam, e-mail, telefoon, adres.