fbpx
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Met een recordaantal bezoekers (15.600!) uit alle hoeken van de wereld doet Learntec zijn naam als dé referentievakbeurs voor digitale leermaterialen alle eer aan. Uit de 411 (!) standhouders mag blijken dat het een markt in beweging is. En er was maar één aanbieder uit België vertegenwoordigd: FLOWSPARKS® en dat ondertussen voor het tweede jaar op rij!

Volgens Britta Wirtz, Managing Director of Karlsruhe Trade Fair Center, bewijst het stijgend aantal bezoekers dat digitaal leren niet zomaar een modetrend is, maar dat de markt er ook echt klaar voor is. En dat kon FLOWSPARKS® aan den lijve ondervinden.

UNI-Learning ontwikkelt digitale leermaterialen en is marktleider in de sector van digitale leeroplossingen. UNI-learning is onder andere met FLOWSPARKS® aan een felle opmars bezig op de thuismarkten (België en Nederland), dat maakt dat ze het laatste jaar fors konden investeren in hun organisatiestructuur om een Europees dealernetwerk te kunnen ondersteunen in samenwerking met lokale partners. De eerste successen werden reeds geboekt met onder meer Abbott in Duitsland en AMC in Zwitserland.

UNI-Learning is ontwikkelaar van efficiënte en gebruiksvriendelijke digitale (leer)materialen. Naast FLOWSPARKS® levert UNI-Learning – marktleider in de sector van digitale leeroplossingen – ook maatwerk aan gerenommeerde klanten in binnen- en buitenland. Hieronder alvast een greep uit onze FLOWSPARKS® klantenportefeuille: Artra, Belfius, Boss Paints (Colora), Crelan, Bank Van Breda, PSA Antwerp, Brico, Delhaize, Gamma, Toshiba Tec, Proximus, KPN, Brussels Airport, KLM, Eastman, Mondi, Bridgestone, DAF, Attentia, Acerta, De Lijn, Ablynx, Fidi, Parkwind, BCFI, Sport Vlaanderen, Vlaamse Stichting Verkeerskunde (www.mijnrijbewijsB.be) , GoodHabitz, VZW VORM, GITP, Language Institute Regina Coeli, Luminus, Abbott, AMC, …

Gerelateerde artikels.

Schrijf je in op de #ZigZagHR-nieuwsbrief