PARTNERCONTENT

5 redenen waarom Mpet-Psa-Ats kiest voor MeetRoger

Tussen 9 en 14 januari konden 3750 werknemers van Mpet, Psa en Ats Roger voor de eerste keer ontmoeten. Het succes van de implementatie bleef niet uit! De perfecte samenwerking tussen het team van Mpet-Psa-Ats onder leiding van Pieter Hofkens, Michelle Tjok Joe en Geoffroy Jacobs hebben daar zeker mee te maken.

We hebben een aantal dingen geleerd uit hun beweegredenen om voor Meet Roger te kiezen en delen die graag met jullie!

  1. Het personeel van Mpet-Psa werkt zeer gefragmenteerd, over verschillende locaties heen. Bijgevolg is het niet mogelijk om deze medewerkers allemaal samen toe te spreken. De Roger-oplossing die ‘mobile first’ gebouwd is, lost dit struikelblok op door elke medewerker een boodschap te laten ontvangen, waar deze zich ook bevindt.
  2. De meerderheid van de havenarbeiders en techniekers werken in verschillende shifts. Een vroege, late of nachtshift maakt het voor het management een hele klus om bijvoorbeeld de mensen van de nachtshift proactief te informeren. Ben je dus bezig met het voorbereiden van de communicatie naar je medewerkers? Dan plan je deze makkelijk in via Roger, zodat die wanneer dan ook wordt uitgestuurd, zonder dat jij daarvoor hoeft op te staan.
  3. Mpet-Psa-Ats telt als havenbedrijf ongeveer 5000 medewerkers in België. Het volledige team bestaat uit arbeiders, bedienden en vaklui met elk zijn manier van werken. De onboarding van deze mensen is essentieel en ook daar houdt Roger rekening met iedereen. Blue collar medewerkers worden per sms geïntroduceerd aan het platform, white collar medewerkers stromen dan weer per e-mail in. Uiteraard kan je zelf kiezen wat het beste bij jouw medewerkers past.
  4. Vroeger verliep de communicatie zeer klassiek bij Mpet-Psa, wat er voor zorgde dat de communicatieverantwoordelijke veel kanalen moest beheren, zonder te weten of meten wat de medewerkers daar nu effectief mee deden. Het dashboard van Roger werkt intuïtief. Daardoor kan je niet enkel duidelijke rapporten trekken, maar ook je berichten opmaken en naar de juiste mensen sturen, is peanuts, dankzij Roger.
  5. We sluiten graag af met de woorden van iemand die alle bovenstaande issues aan de lijve kon ondervinden en nu met Roger als oplossing werkt: “Als groot havenbedrijf met verschillende locaties, verschillende types medewerkers, verschillende shifts en dergelijke is een communicatietool als Roger een ideale oplossing om iedereen te bereiken, onafhankelijk van tijd en locatie”, aldus Pieter Hofkens.

Wil je meer weten over hoe Meet Roger uw interne bedrijfscommunicatie kan stroomlijnen?

Boek dan nu jouw gratis demo via deze link en zie met eigen ogen hoe Roger u zowel strategisch als technisch kan ondersteunen.

Roger that!

logo meet roger

meet roger

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Jouw verhaal lanceren bij #ZigZagHR?

Bespreek met ons de opties om jouw branded content op onze site te zetten.

Ook interessant

LEES MEER