PARTNERCONTENT

De mens heeft nog nooit zo centraal gestaan in het ondernemen

Employee engagement is een hot topic, waardoor ook Ambassify sterk kon groeien. JBC was één van de eerste klanten die door hadden dat dit hét moment is om in je medewerkers te investeren en hun betrokkenheid te verhogen, gevolgd door (inter)nationale spelers als Swiss Life Group, SGS, Allianz, UCB en Unique. Om deze groei te ondersteunen en het HR segment nog beter te bedienen, werden twee HR veteranen ingeschakeld: Chris Cillen en Hendrik Seuntjens.
Chris Cillen heeft uitgebreide ervaring opgedaan bij grote bedrijven zoals Johnson & Johnson, Telenet en GM, naast het werken binnen een hands-on scale-up omgeving bij Cloudalize. Zij zal het Ambassify-team leren om de taal van HR nog beter te leren spreken. De introductie gebeurde door Hendrik Seuntjens, één van de eerste believers en investeerders in Ambassify, die de hele rit bij zijn eigen bedrijf Focus HR Group al eens gedaan heeft en dit proces mee zal ondersteunen.

Wij geven het woord aan Chris Cillen en Hendrik Seuntjens; wat is hun kijk op de veranderende wereld?

“De mens heeft nog nooit zo centraal gestaan in het ondernemen. Dat maakt dat we organisaties beginnen uittekenen rond de mens. Of je mensen keuzes laat maken in een cafetariaplan, of je huurt coaches in om burn-out te vermijden, of je laat mensen zelf sturen,… Die keuzes maak je om de betrokkenheid te verhogen.

Betrokkenheid is de sleutel tot succesvol ondernemen. Dat wordt nog eens zo duidelijk als een virus je organisatie overhoop gooit.

Wat goed dat er technologie is om geconnecteerd te blijven. Nog veel boeiender is de manier waarop we die gebruiken om betrokken te blijven. Onze rol? Van een uitdaging een opportuniteit maken!”

XX FOTO 72 EXPERT Ambassify Chris Cillen
Chris Cillen, Strategic HR @ Ambassify

“Bij het begin van de zomer hoorde ik vaak: wanneer wordt het weer normaal? De laatste weken zie ik het besef groeien dat de oude manier van werken niet meer terugkeert. Uit een bevraging van KPMG wereldwijd blijkt dat CEO’s talent and the new way of working, risk assessment (supply chain) en digital acceleration als de belangrijkste topics voor de komende jaren zien. Voor het eerste topic kijken zij met grote verwachtingen naar HR”.

XX FOTO 72 EXPERT Ambassify Hendrik Seuntjens
Hendrik Seuntjens, HR Account Executive @ Ambassify

De vertaling naar HR:

  • Strategic Workforce Planning: het juiste talent op het juiste moment, ongeacht het statuut (van loontrekkenden naar de contingent workforce).
  • HR Digitalisering: HR data en analytics ter ondersteuning van beslissingen en projecten.
  • Bedrijfscultuur en retentie: engagement en betrokkenheid in digitale omgevingen en remote werksituaties.
  • Career Management: langer werken op een zinvolle en gezonde manier in wisselende omgevingen.
  • Mobiliteit: fysiek en mentaal, waar en wanneer werken, rekening houdend met privé en ecologie.
  • Employer Branding: het belang van een duidelijke positionering in een veranderende arbeidsmarkt.

Oproep aan alle HR Professionals:

“Neem je rol op als initiator, facilitator en zelfs driver van deze change trajecten in een uitdagende toekomst. Start vandaag!”

Lees ook de case study met een getuigenis van Dorien Jorissen, CMO & Market Innovation bij ACA-IT Solutions

XX FOTO 73 EXPERT Ambassify Case Dorien Jorissen
ambassify with baseline positive

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Jouw verhaal lanceren bij #ZigZagHR?

Bespreek met ons de opties om jouw branded content op onze site te zetten.

Ook interessant

LEES MEER