TRIXXO sluit Week van het Werkgeluk af met recordeditie van jaarlijkse Familiedag

TRIXXO, de snelst groeiende dienstencheque- en uitzendspecialist in België, heeft de Week van het Werkgeluk op grandioze wijze afgesloten met een recordeditie van haar jaarlijkse Familiedag. Maar liefst 20.000 aanwezigen – huishoudhulpen, uitzendkrachten, bedienden van TRIXXO, budgethouders van TRIXXO Exxtra en al hun gezinnen – werden uitgenodigd om te genieten van een dag vol plezier in de exclusief voor hen geopende Plopsa-parken: Plopsaland De Panne, Plopsaqua De Panne, Plopsa Coo, Plopsaqua Landen-Hannuit en Plopsa Indoor Hasselt.

De Familiedag vormt de ideale afsluiter van de Week van het Werkgeluk, waarin TRIXXO haar inzet voor werkgeluk en welzijn in de kijker zette. Bij TRIXXO zijn ze zich ervan bewust dat werkgeluk heel wat voordelen met zich meebrengt, waaronder gezondheid, vitaliteit, productiviteit, betrokkenheid en creativiteit. Naast zinvol werk en een sterk teamgevoel is werkplezier één van de belangrijkste factoren die werkgeluk positief beïnvloeden. Met de jaarlijkse Familiedag onderstrepen ze dit belang. Daarnaast speelt TRIXXO al langer in op persoonlijke groei als een belangrijke factor voor werkgeluk. Daarvan getuigen de vele interne groeiverhalen en opleidingsmogelijkheden.

Luc Jeurissen, CEO van TRIXXO, legt uit: “Onze medewerkers zijn de drijvende kracht achter ons succes. Zij verdienen alle waardering en dank. De Familiedag is een uitdrukking van ons engagement om niet alleen te investeren in de professionele ontwikkeling van onze mensen, maar ook in hun algehele welzijn. Om die reden is hun hele gezin hier vandaag ook meer dan welkom! Het is voor ons ook een opportuniteit om buiten de werkuren in contact te staan met onze huishoudhulpen en uitzendkrachten.”

Feedback en waardering

TRIXXO gelooft sterk in het belang van feedback van haar medewerkers en peilt a.d.h.v. enquêtes op regelmatige basis naar hun tevredenheid. Op basis van de resultaten worden actiepunten opgesteld om de verdere groei te bevorderen. “Onlangs voerden we een tevredenheidsonderzoek uit onder onze 10.000 huishoudhulpen. Daaruit bleek dat 95% van onze huishoudhulpen tevreden is over de samenwerking met hun klanten omwille van de dankbaarheid die ze krijgen”, voegt Luc Jeurissen toe.

In juli van dit jaar volgde een tweede tevredenheidsonderzoek, dit keer onder de uitzendkrachten van TRIXXO. De rode draad door dit onderzoek was waardering, zowel wat betreft de beoordeling van uitzendkrachten over de TRIXXO-consulenten als hun beoordeling over de waardering die ze krijgen op de plaats waar ze tewerkgesteld zijn. In beide categorieën behaalde TRIXXO uitmuntende resultaten, met een gemiddeld waarderingscijfer boven acht op tien.

Kers op de taart

“We vinden het belangrijk dat al onze medewerkers zich geapprecieerd voelen, niet enkel tijdens deze Familiedag. Zo bieden we zowel onze huishoudhulpen als uitzendkrachten het hele jaar door de kans om evenementen bij te wonen in de TRIXXO Arena of het TRIXXO Theater. Bovendien worden ze geregeld verrast met leuke attenties als blijk van onze waardering”, vertelt Luc Jeurissen.

Ook de jaarlijkse Familiedag speelt een belangrijke rol in het werkgeluk van alle werknemers van TRIXXO. “Uit onze onderzoeken bleek eveneens het belang van deze Familiedag. Bij TRIXXO zetten we structureel in op welzijn en preventie, maar een leuk uitje voor het hele gezin vormt voor velen toch de kers op de taart.”

Magie en lachende gezichten

Tijdens de Familiedag stonden de deuren van de vijf Plopsa-parken wijd open voor huishoudhulpen, uitzendkrachten en bedienden van TRIXXO, alsook budgethouders van TRIXXO Exxtra. Het was een dag vol magie en lachende gezichten – van de volwassenen tot de allerkleinsten.

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Ook interessant

LEES MEER