Tijd winnen door efficiënte en digitale HR administratie

Doccle is vandaag, 10 jaar nadat het opgericht werd, een vrij bekende naam in ons land. Het wordt door 2 op 3 gezinnen gebruikt en daarmee is de ‘digitale archiefkast’ al goed ingeburgerd bij particulieren. Je kan er documenten, facturen en loonbrieven bijhouden en beheren, het doet ook dienst als administratie assistent zodat je geen enkele betaling mist én alles wordt veilig opgeslagen in een digitale kluis.

Ook HR professionals zijn op zoek naar meer efficiëntie en digitalisering van hun administratie. Bovendien staat HR onder druk om zorgvuldiger om te gaan met data van hun medewerkers.

In een driedelige podcastreeks gaat Lesley in gesprek met Bram Lerouge, CEO van Doccle. Ze doorlopen de employee journey en toetsen af in welke mate in elke fase tijd bespaard kan worden door processen en workflows te digitaliseren waardoor het HR team tijd wint en ontzorgd wordt.

In de eerste aflevering keren we terug naar het hoe, wat en waarom van Doccle en maken we concreet waar die efficiëntiewinst concreet zit.

Bekijk of beluister onze podcasts op

Mis geen aflevering

Ook interessant

BEKIJK OF BELUISTER MEER