Move To Happiness, start-up die bedrijven helpt bij het centraliseren van alle wellbeing en ESG activiteiten, gaat een samenwerking aan met de Click. Deze week wordt de aftrap gegeven van een heuse awarenesscampagne bij deelnemende bedrijven. De Click is een beloningsproject van Fost Plus in de strijd tegen zwerfvuil. Wie eigen afval of zwerfvuil opraapt, het scant met de app en in de juiste vuilnisbak gooit, wordt beloond met virtuele punten. Move To Happiness gaat nog een stapje verder en maakt er een grootse competitie van bij haar klanten: welk departement zorgt voor de schoonste straten en welk bedrijf kroont zich tot “Waste Warrior 2023” tijdens de Go Sustainable challenge?
Move To Happiness-klanten maken de Click
De Click is een nieuwe aanpak in de strijd tegen zwerfvuil. Door het juiste gedrag te belonen, wil de Click een algemene mentaliteitswijziging inzake afval en zwerfvuil realiseren. De deelnemers worden aangemoedigd om eigen afval en opgeraapt zwerfvuil in de juiste vuilnisbak te gooien. Dit wordt beloond met Circular UCoins, virtuele punten die ingewisseld kunnen worden voor beloningen bij lokale of nationale partners. Burgers maar ook bedrijven of inwoners van een stad of gemeente kunnen als individu en als collectief meedoen.
Welk bedrijf wordt Waste Warrior 2023?
Move To Happiness klanten, zoals Borealis, AZ Herentals, Xeikon en Care talents gaan de challenge aan. Een dubbele uitdaging, want binnen de deelnemende bedrijven strijden departmenten tegen elkaar, maar de verschilllende bedrijven gaan ook de competitie tegen elkaar aan. Welk bedrijf kroont zich tot “Waste Warrior 2023”? Vandaag werd het startschot gegeven van de lanceringscampagne. Met duidelijke en confronterende boodschappen worden zoveel mogelijk medewerkers aangezet tot deelname.