Amber Hoste en Jeff Houwen kiezen voor Fantastic

Employer branding agency Fantastic verwelkomde een stevig aantal nieuwe klanten in 2022 en kreeg het vertrouwen van merken zoals McDonald’s, Telenet, Pfizer en de Federale Politie. Maar ook in 2023 zal het Gentse bureau nog serieus groeien. Ruimte voor nieuw talent, dus. Enter: Jeff Houwen en Amber Hoste.

“Creatievelingen met een grote passie voor employer branding zijn dun gezaaid”, vertelt Ken Callebaut, creative director bij Fantastic. “Jeff en Amber delen onze goesting en ambitie om employer brands en rekruteringscampagnes te creëren met een eigen smoel én met resultaat. In de hr-wereld zijn er geen limieten om creatief aan het werk te gaan, en daar is ook dit duo van overtuigd.”

“Bovendien weten Amber en Jeff heel goed hoe een employer brand en een corporate brand elkaar kunnen – of liever: moeten – versterken. Dat idee is hét uitgangspunt voor elke campagne van Fantastic.”

Amber en Jeff, die de overstap maken van agentschap d-artagnan, willen bij Fantastic de lat hoog leggen. “We kijken ernaar uit om op lange termijn mee te bouwen aan het werkgeversmerk van onze klanten”, vertelt Amber. “En om ons helemaal te smijten voor creatieve en effectieve concepten. We mikken op employer branding- en rekruteringscampagnes die kunnen wedijveren met de beste B2C-campagnes. Met de ervaring binnen Fantastic en de verschillende expertises in de 62MILES-groep voelen we dat we die ambitie kunnen waarmaken.”

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Ook interessant

LEES MEER