Partena Professional heeft zijn nieuwe applicatie ‘Payabl’’ gelanceerd waarmee werknemers kunnen worden betaald wanneer zij dat willen. Dit systeem werkt op basis van een voorschot op hun loon, dat wordt berekend op basis van de reeds geleverde prestaties.
Een innovatieve applicatie die beantwoordt aan de huidige behoeften van de markt
De groeiende behoefte aan flexibiliteit voor de werknemers is een belangrijke uitdaging voor de HR en flexibele verloning maakt daar ontegensprekelijk deel van uit. ‘Met deze nieuwe innovatieve aanpak, die ook inspeelt op een toegenomen behoefte aan individualisering, wil Partena Professional zich richten op de huidige marktbehoeften’, zegt Jonas Pollet, Innovation Manager bij Partena Professional.
Een oplossing die meehelpt om de financiële problemen van veel gezinnen te verzachten
Het kan ieder van ons overkomen dat we wat extra financiële hulp kunnen gebruiken; of het nu is om een onvoorziene factuur te betalen of om onze eerste meubels voor in ons nieuwe appartement te kopen. Meer dan één op de tien Belgen met een baan wordt geconfronteerd met financiële problemen. Die kunnen een aanzienlijke impact hebben op het ziekteverzuim in ondernemingen en leiden tot een lagere productiviteit.
“Payabl’” geeft werknemers zelf de volledige verantwoordelijkheid over hoe zij hun loon wensen te ontvangen, en dat is een echte revolutie in de wereld van de payroll. Werknemers kunnen er inderdaad voor kiezen hoe zij worden betaald en wanneer zij dat willen,’ vervolgt Jonas Pollet.
Een buitengewone ‘Employee Experience’
De trend naar personalisering en flexibiliteit breidt zich geleidelijk uit naar alle lagen van de samenleving en dit geldt uiteraard ook voor HR-professionals.
‘Een goede ‘Employee Experience’ draagt ongetwijfeld bij aan een optimaal engagement van de medewerkers. Dit is de basis van elk efficiënt HR-beleid, omdat het betekent dat medewerkers zich volledig inzetten voor het succes van de onderneming en optreden als echte interne en externe ambassadeurs. Wat op zijn beurt een positief effect zal hebben op de klantervaring. ‘De cirkel is rond,’ besluit Jonas Pollet, Innovation Manager bij Partena Professional.