Partena Professional & Odoo bundelen krachten: Samen bieden ze een geïntegreerde oplossing voor KMO’s en freelancers aan

Om ondernemerschap beter te ondersteunen, hebben Odoo N.V. en Partena Professional hun krachten gebundeld. Het ondersteunen van KMO’s en startende ondernemingen blijft een complexe aangelegenheid, onderhevig aan economische en technologische ontwikkelingen. Samen willen Odoo en Partena Professional deze organisaties beter informeren en ondersteunen. Partena Professional is koploper op vlak van de ondersteuning van nieuwe ondernemingen. Deze diensten worden nu versterkt met de expertise en de softwareoplossingen van Odoo. Dankzij dit exclusieve partnership kunnen jaarlijks 15.000 nieuwe zelfstandigen in België optimaal worden ondersteund.

KMO’s worstelen vaak met het vinden van efficiënte en geschikte tools. Bovendien maken ze dikwijls gebruik van verschillende softwarepakketten die niet geïntegreerd zijn, dat kost hen tijd en geld. Het aanbieden van één volledig geïntegreerde oplossing voor starters en KMO’s, dat is de missie van Odoo. Terwijl Partena Professional zelfstandigen en KMO’s ondersteunt als experts in HR- en sociaaljuridische diensten vanaf het prille begin van hun onderneming.

De samenwerking lag voor de hand omdat Odoo en Partena Professional samen de beste softwaretools en -diensten voor bedrijfs- en loonbeheer kunnen combineren, als aanbod voor zelfstandigen die hun eigen zaak willen opstarten. De ondersteuning van kmo’s wordt nu geoptimaliseerd doordat deze twee Belgische referentiespelers hun krachten bundelen. Zo laten ze zelfstandigen toe om zich in alle rust te concentreren op hun onderneming.

Deze samenwerking tussen deze twee bedrijven past in een duidelijke visie op de revolutie die zich voltrekt in het bedrijfsbeheer met als doel een alles-in-één full service-oplossing.

Optimale en geavanceerde ondersteuning bieden aan zelfstandigen en KMO’s

Dankzij dit partnerschap biedt Partena Professional niet alleen een meer gepersonaliseerde ondersteuning aan. Hiermee versterkt ze ook haar positie bij ondernemers die bijdragen tot de reële economie door hen een performant en schaalbaar instrument ter beschikking te stellen.

“Een partnerschap als deze is voor ons een natuurlijke keuze. Want ze helpt om het leven van ondernemers gemakkelijker te maken. Met deze samenwerking slagen Partena Professional en Odoo erin een solide en zinvolle oplossing aan ondernemers aan te bieden. De tool van Odoo garandeert zelfstandigen en kmo’s meer efficiëntie op het vlak van bedrijfsbeheer. Vaak moeten we vaststellen dat sommige bedrijven gebukt gaan onder een gebrek aan efficiëntie als het op hun software-uitrusting aankomt. Dankzij dit partnerschap stellen wij hen in staat een geweldige stap vooruit te zetten naar een geïntegreerde, efficiëntere en meer schaalbare manier van werken.”

Bruno Ronsse, CEO van Partena Professional

“Een alles-in-één oplossing die bovendien gebruiksvriendelijk en toegankelijk is voor KMO’s, dat is altijd de missie van Odoo geweest. Met de samenwerking tussen Odoo en Partena Professional willen we ondernemers een state-of-the-art tool bieden, een die met hun bedrijf meegroeit. Dit is een enorme stap voorwaarts in de ondersteuning van kmo’s, hierdoor kunnen ze efficiënter en concurrentiëler worden.”

Fabien Pinckaers, CEO van Odoo

Bedrijven die voor deze oplossing kiezen, wordt een gebruikservaring met zekerheid op het gebied van ondersteuning, efficiëntie en kosten verzekerd. Elke nieuwe abonnee zal ook kunnen rekenen op een gratis adviessessie om de best mogelijke integratie van de toepassingen binnen hun structuur mogelijk te maken.

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Ook interessant

LEES MEER