PARTNERCONTENT

Jobat lanceert brand new Go for happy Magazine!

Het Go for Happy Magazine verschijnt zes keer per jaar als bijlage bij De Standaard en Het Nieuwsblad, goed voor een totaal bereik van 1.620.000 lezers per editie. Met dit magazine wil Jobat een meerwaarde bieden aan zowel werkgevers als kandidaten. In de eerste plaats door prikkelende, inspirerende, actuele en relevante content te brengen, die zowel young graduates als meer ervaren talent aanspreekt. Denk aan thema’s zoals wellbeing, nieuw leiderschap, hybride werken, mobiliteit en heroriëntatie. Het magazine krijgt een eigentijdse frisse vormgeving die meteen in het oog springt van zodra je de krant openslaat.

Daarnaast trekt Jobat nog sterker de kaart van digitalisering. De content van het magazine wordt digitaal geïntegreerd op Jobat.be en de zes nieuwssites van moederhuizen DPG Media en Mediahuis: hln.be, nieuwsblad.be, standaard.be, demorgen.be, hbvl.be en gva.be. Een bereik van maar liefst 7 op 10 Vlamingen. Ook op social media ontspringt de content niet aan je oog, ze wordt gedeeld op Facebook, Instagram, LinkedIn en YouTube.

Tot slot voegt Jobat ook video toe aan de content op de digitale kanalen. Video is immers een bijzonder krachtige tool om een boodschap over te brengen (wist je dat mensen bewegende beelden en video 60.000 keer sneller verwerken dan tekst?). Het laat kandidaten op een visuele, aantrekkelijke manier kennismaken met de verhalen van werkgevers.

Het Go for happy Magazine vervangt het eerdere MARK Magazine en is dankzij het vernieuwde concept klaar voor de toekomst en een interessant medium voor zowel lezers als partners. Het verschijnt voor het eerst op 27 februari in De Standaard en op 1 maart in Het Nieuwsblad.

Kalender met hoofdtopics

27/02 DS & 01/03 NB: Interne mobiliteit / opleiding / groei / heroriëntatie

24/04 DS & 26/04 NB: Purpose / Cultuur

19/06 DS & 21/06 NB: Wellbeing

25/09 DS & 27/09 NB: Young Graduates

30/10 DS & 02/11 NB: Mobiliteit: slimmer en groener onderweg

18/12 DS & 20/12 NB: Nieuw leiderschap

Wil je je positioneren als een toonaangevende werkgever en talent inspireren? Dan is het vernieuwde Go for happy-magazine het kanaal om dat te doen. Als partner breng je relevante verhalen vanuit je eigen bedrijf en ervaringen.

Meer info:
Kim Vergaelen
[email protected]
+32 479 31 18 99

Logo Jobat

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Jouw verhaal lanceren bij #ZigZagHR?

Bespreek met ons de opties om jouw branded content op onze site te zetten.

Ook interessant

LEES MEER