Hello Customer, het software as a service-platform dat bedrijven in staat stelt om geautomatiseerd feedback van klanten te verzamelen en daar via AI inzichten en efficiëntiewinsten uit te halen, heeft een nieuw management. Bruggeling Bram De Vos, één van de oprichters van de Gentse scale-up, staat voortaan aan het hoofd van de organisatie. Hij volgt Leslie Cottenjé op, die general manager wordt van Codit Belgium.
Hello Customer werd opgericht in 2015 en is uitgegroeid tot een succesvolle tech scale-up, actief in België en de buurlanden. Via zijn software as a service-platform brengt het bedrijf de ervaringen en verwachtingen van klanten in kaart te brengen voor een scala aan bedrijven uit de retail, financiële en telecom- en dienstensector. De artificiële intelligentie van Hello Customer distilleert uit die feedback geautomatiseerd inzichten, verbeterpunten en efficiëntiewinsten die bedrijven in staat stellen om hun klantenervaring te optimaliseren. De technologie van Hello Customer is gebaseerd op een eenvoudige klantenbevraging met open vragen, waarop linguïstische algoritmes en AI wordt toegepast.
Vandaag kondigt Hello Customer aan dat voorzitter Bram De Vos de leiding neemt van de organisatie als managing director. Bram De Vos is Bruggeling, 51 jaar en stond mee aan de wieg van het bedrijf.
Het nieuwe management van Hello Customer bestaat naast managing director Bram De Vos uit CTO Jonas Beullens, sales director Kristof De Bock en finance manager Francis Mareen. Het team telt een 20-tal medewerkers, die werken vanuit kantoren in Gent, Parijs en Amsterdam. In België werkt het bedrijf onder meer voor Colruyt Group, Holland & Barrett, Luminus, Telenet en Vivalto Santé.