Waarom merken meer op mensen moeten lijken en wat HR daar kan van leren

Welkom in de relatie renaissance. Het is de titel van het boek dat vrij recent van de pers is gerold, het is geschreven door merkstrateeg Stef Verbeeck, en daarmee was hij overigens niet aan zijn proefstuk toe, eerder schreef hij ook al Brandhacking, Personal Branding en Mensen als Merken.

Zijn boek Relatie Renaissance is een pleidooi waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten. En in deze podcast gaan wij de vertaalslag maken naar HR. Net als voor klanten groeit ook voor medewerkers het belang van purpose in de relatie tussen organisaties en individuen. Net zoals klanten willen ook medewerkers het gevoel krijgen dat ze meer zijn dan een nummer. Niet zozeer wat een organisatie doet, maar waarom een organisatie iets doet, primeert.

De aantrekkelijke werkgever van morgen is dus niet langer een aanbieder van producten of diensten, maar een organisatie die het beste wil voor zichzelf, haar klanten, haar medewerkers én de wereld.

Veel kijk- en luisterplezier!

Bekijk of beluister onze podcasts op

Ook interessant

BEKIJK OF BELUISTER MEER