Tomorrow wint goud als Newcomer Agency of the Year 2024

Tomorrow, het Gentse agency, gespecialiseerd in Employer Branding en Recruitment Marketing, is tijdens de MM Awards 2024 uitgeroepen tot Newcomer Agency of the Year. Het bureau sleepte de gouden award in de wacht en wordt daarmee erkend als een van de meest beloftevolle bureaus in het Belgische marketing- en communicatie veld.

De bekroning is het resultaat van een sterk parcours dat Tomorrow in de afgelopen vijf jaar heeft afgelegd. Opgericht in 2019 als pionier in video vacatures, heeft het bureau zich ondertussen gepositioneerd als dé referentie in employer branding. Vanuit de overtuiging dat talent niet langer solliciteert via traditionele kanalen, maar kiest voor een verhaal, helpt Tomorrow bedrijven zich te onderscheiden op de arbeidsmarkt met authentieke storytelling, creatieve campagnes en strategisch onderbouwde trajecten.

Niche focus met brede impact

Waar veel bureaus een breed aanbod aan diensten willen aanbieden, koos Tomorrow vanaf dag één voor een duidelijke niche: het bouwen van sterke werkgeversmerken. Die focus heeft geloond. Het bureau wist in recordtempo een indrukwekkend klantenportfolio op te bouwen met zowel grote internationale spelers zoals Microsoft, AB InBev en Alken-Maes, als met tal van ambitieuze KMO’s en scale-ups.

Die merken vertrouwen op Tomorrow voor strategische vraagstukken rond Employer Value Proposition (EVP), recruitment marketing en creatieve wervingsacties. Telkens met dezelfde aanpak: creatief, meetbaar, en altijd in functie van het aantrekken van het juiste talent.

Erkenningen onderweg

Tomorrow’s groeitraject bleef niet onopgemerkt. In 2019 werd het bureau al bekroond tot Starter van het Jaar door UNIZO Oost-Vlaanderen. In 2023 volgde een nieuwe mijlpaal: Jonge Ondernemer van het Jaar door GCI Oost-Vlaanderen. De MM Award voor Newcomer Agency of the Year 2024 vormt nu een volgende bevestiging van hun sterke positionering en toekomstpotentieel.

Creativiteit met strategische fundamenten

In de beoordeling van de award lag de nadruk op onder andere creativiteit, visie, positionering, momentum en impact. Tomorrow kon uitblinken op elk van deze vlakken. Het bureau koppelt een heldere visie over de veranderende arbeidsmarkt aan sterke creatieve realisaties. Campagnes zijn niet alleen opvallend, maar ook strategisch onderbouwd en afgestemd op de doelgroep én het merkverhaal van de werkgever.

“Deze award is een ongelooflijke erkenning voor ons team en voor de visie waarmee we Tomorrow in 2019 gestart zijn,” zegt oprichter Alexander Synhaeve. “We geloven dat employer branding meer verdient dan een ‘rubriekje’ op een website of een slogan op LinkedIn. Elk sterk merk verdient een sterk werkgeversmerk. En het juiste talent kiest vandaag voor dat merk, dat verhaal, die cultuur.”

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Ook interessant

LEES MEER