Ifke Nauwelaerts en Björn Slegers zetten mee hun schouders onder groeiplan Lunch Garden 

Lunch Garden verwelkomt Ifke Nauwelaerts en Björn Slegers als respectievelijk Chief Commercial Officer (CCO) en HR Director in haar managementteam. Het vernieuwde managementteam richt zich op de verdere verwezenlijking van Lunch Gardens strategische groeiplan voor 2025. Zo zal Ifke Nauwelaerts als CCO onder andere bijdragen aan de versterking van de klantenbasis. Björn Slegers heeft als belangrijkste opdracht om de continuïteit van het hr-beleid dicht bij de operaties te verzekeren, met een bijzondere nadruk op de aantrekkelijkheid van Lunch Garden als werkgever en op het welzijn en engagement van werknemers, om zo de toekomst van de restaurantketen verder te waarborgen.

Een sterke klantenbasis

Als creatieve geest staat Ifke Nauwelaerts alvast te popelen om aan de slag te gaan als CCO bij Lunch Garden. Ze was meerdere jaren actief bij Lidl als Head of Marketing, waar ze haar steentje bijdroeg aan de transformatie van Lidl tot love brand. Ifke Nauwelaerts heeft een duidelijke missie voor ogen bij Lunch Garden:

“We willen van Lunch Garden een warm en gezellig merk maken, dat door elk Belgisch gezin gesmaakt wordt. Door de restaurantbeleving te democratiseren creëren we meerwaarde voor onze doelgroep en versterken we tegelijk ook onze klantenbasis. Lekker eten van bij ons aan betaalbare prijzen is immers voor veel gezinnen een bijzonder waardevol aanbod, zeker in de huidige economische tijden. Als we dat lekkere aanbod afwerken met een creatief en effectief sausje, geloof ik dat we bij Lunch Garden mooie zaken kunnen realiseren.”

Great Place to Work

Björn Slegers is een bekend gezicht bij Lunch Garden, waar hij aanvankelijk startte als interim manager. Met zijn achtergrond als grafisch ontwerper ontdekte hij al snel zijn passie om vorm te geven aan organisaties en hun beleid. In de loop der jaren ontwikkelde hij ook een diepgaande interesse in hr, en dan vooral in het menselijke luik ervan:

“Mensen zijn voor mij een essentieel onderdeel in het beleid van elke organisatie. Dat gevoel overheerst ook bij Lunch Garden: met haar sterke family spirit, de collega’s die voor elkaar door het vuur gaan, en de aangename dynamiek in het nieuwe managementteam, ben ik gedreven om het beste van mezelf te geven. Daarbij wil ik de veerkracht en groei van onze medewerkers blijven waarborgen, om van Lunch Garden een ‘Great Place to Work’ te maken.”

unnamed 12 4

Groeiverhaal

Met de twee nieuwe aanstellingen is Lunch Garden klaar om haar groeiplan richting 2025 verder te realiseren. Ann Biebuyck, CEO van Lunch Garden, licht toe: “Ik ben zeer tevreden om deze talenten te verwelkomen in ons vernieuwde managementteam, een team dat divers is en nu experts uit verschillende sectoren aan boord heeft. Dit werkt verfrissend en wordt ten volle gedragen door het hele team. Samen kunnen we verder bouwen aan de toekomst van Lunch Garden. Daarbij ligt de focus op het aanbieden van de beste prijs-kwaliteitverhouding van België en de versteviging van onze klantenbasis. Met sterke samenwerkingen, digitaliseringstrajecten, duurzame initiatieven, en een sterke employer branding maken we ons merk klaar voor de toekomst. Op 9 februari organiseerden we onze Road ‘23 Day, een dag waarbij we met het voltallige managementteam, alle restaurantmanagers, de collega’s van het hoofdkantoor en leden van de raad van bestuur fysiek samenkwamen om de plannen voor dit jaar te bespreken. Samen zetten we ons bij Lunch Garden dag na dag in om onze teams én onze klanten te laten genieten van elk moment.”

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Ook interessant

LEES MEER