3 x hoera voor d-artagnan

Het Brugs agency d-artagnan heeft haar 3 nominaties kunnen inwisselen voor 3 zilveren awards op de Cannes Corporate Media & TV Awards uitreiking. Een unicum, want geen enkel ander Belgisch agency doet het dit jaar beter! Met deze bekroning verstevigt het bureau haar imago als the employer branding agency van België.

De Cannes Corporate Media & TV Awards is de belangrijkste prijsuitreiking binnen de bedrijfsfilmindustrie. Het viert de beste internationale bedrijfsfilms, online media en tv-producties en vindt elk jaar plaats in Cannes, Frankrijk. Dit jaar werden er 197 producties genomineerd, waarvan er uiteindelijk 129 een Dolphin Award in de wacht wisten te slepen.

3x hoera!

d-artagnan kon drie nominaties, tweemaal in de categorie Human Resources en eenmaal in de categorie Corporate Movie, omzetten in 3 felbegeerde zilveren Dolphin Awards. Binnen de categorie ‘Human Resources’ won d-artagnan enerzijds met de Proud to be Orange case voor Orange België en anderzijds met de Testimonial from the future voor Brady Corporation. In de categorie ‘Corporate Movie’ won het bureau een award met de Potatoholics bedrijfsfilm voor Agristo.

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Ook interessant

LEES MEER