100 tips voor een sterke klantencultuur

Elk bedrijf wil natuurlijk klantgericht zijn, maar weinigen slagen erin om de klant écht gelukkig te maken. De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant.

Dat zegt Steven Van Belleghem. Hij schreef er zelfs een boek over: ‘A diamond in the rough’ met meer dan 100 tips om een klantgerichte cultuur te bouwen. De inspiratie voor dit boek haalde hij in het Noorden van Griekenland, in Thessalië, waar kloosters, gebouwd op rotspilaren ‘als het ware zweven’ tussen de bergmassieven, die door erosie tot natuurlijke torens zijn uitgehouwen. De marketeer in hem was ontgoocheld in het absoluut gebrek aan klantgerichtheid in de souvenirwinkels, met uitzondering van een winkel waar geen enkele klant met lege handen naar buiten ging. Het zaadje voor zijn boek was geplant.

Een bijzonder boeiende podcast over het Top Gun Effect, over de kracht en het belang van positiviteit, over de rol en impact van digitalisering, over klantencommunities

Veel kijk- en luisterplezier!

>> Je kan het boek hier aankopen
>> Je kan hier het werkboek GRATIS downloaden #doenhe
>> En de groupies kunnen hier een t-shirt of hoodie kopen

thumbnail

Bekijk of beluister onze podcasts op

Ook interessant

BEKIJK OF BELUISTER MEER