Wie zoekt, die wint: Klant krijgt korting voor aanbrengen nieuwe collega

Om het nieuwe jaar goed in te zetten gaat Comfort Energy, verdeler van brandstoffen in België en Luxemburg op zoek naar 30 nieuwe chauffeurs om haar team te versterken. Om deze zoektocht kracht bij te zetten, schakelen ze bij Comfort Energy naast de traditionele kanalen ook de hulp in van hun klanten.

Onder het motto “Wie zoekt, die wint”, looft Comfort Energy een mooie beloning uit aan degene die een nieuwe chauffeur kan aanbrengen. “Wie anders dan onze klanten waar we al jaren aan huis of op het bedrijf leveren weten perfect wat we van een nieuwe chauffeur verwachten? Hun ervaring tijdens de levering is voor ons een belangrijke maatstaf. Vandaar dat we deze keer ook aan hen vragen of ze een geschikte kandidaat voor de job van chauffeur kennen”, vertelt Tom Lambert, CEO van Comfort Energy.

Als de aangebrachte chauffeur effectief start bij Comfort Energy, krijgt de klant met de gouden tip hiervoor een kortingsbon van 1.000 euro. De chauffeur zelf kan rekenen op een startpremie van € 1.500 euro.

“De laatste jaren kende Comfort Energy een serieuze groei. Dankzij onze sterke groeistrategie, groeit onze klantenportefeuille elke dag. Om deze groei te ondersteunen is Comfort Energy nu op zoek naar talentvolle en geëngageerde medewerkers”, zegt HR directeur Michaela Vlekken.

“In de huidige ‘war for talent’ is het nodig om af te wijken van de platgetreden paden en moet je als bedrijf iets extra bieden. Voor onze chauffeurs is dat een grondig opleidingsplan met begeleiding, een eigen vrachtwagen van topkwaliteit en een aangename werkomgeving met een familiale sfeer. Maar door nu ook onze klanten een Comfort Energy kortingsbon te geven voor het aanbrengen van geschikte potentiële kandidaten schakelen we nog een versnelling hoger.”

Comfort Energy lanceert dan ook de warme oproep dat iedereen die een buurman, collega, verre vriend of zelfs een Facebookvriend kent die geschikt lijkt voor de job aan te brengen als potentiële kandidaat. Op die manier komen zij sneller in contact met potentiële toekomstige chauffeurs en maakt de aanbrenger kans op de kortingsbon van 1.000 euro. Kortom een win-win voor iedereen.

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Twitter
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email

Ook interessant

LEES MEER