Een nieuwe job in minder dan 24 uur bij AG

AG organiseert vandaag een jobdag voor dossierbeheerders op zijn hoofdkantoor in Brussel, waarbij geschikte kandidaten vanavond nog met een contractvoorstel op zak terug naar huis kunnen. Met 100 openstaande vacatures voor dossierbeheerders – het centrale aanspreekpunt voor klanten, experts en tussenpersonen – zet de verzekeraar volop in op de verdere versterking van zijn teams in Brussel en Berchem.

Ondanks economisch turbulente tijden zoekt AG dit jaar zo’n 350 nieuwe medewerkers. Dossierbeheerders vormen zowat een derde van het totale aantal gezochte profielen. Ze zijn harder nodig dan ooit, enerzijds omdat AG groeit en dossierbeheer – zijn kerntaak – mee evolueert. Anderzijds maakt nieuwe regelgeving de functie uitdagender en veelzijdiger. De jobdag van vandaag, specifiek gericht op dossierbeheerders, moet de teams in Brussel en Berchem een duw in de rug geven. ​

Tijdens de jobdag komen de deelnemers meer te weten over AG en wat het betekent om als dossierbeheerder aan de slag te gaan. De kandidaten gaan ook in gesprek met HR-medewerkers, (toekomstige) collega’s en managers. Als het langs beide kanten klikt, dan krijgt de sollicitant vandaag direct een contractvoorstel. Een nieuwe job in minder dan 24 uur dus.

Intern opleidingstraject

Voor de functie van dossierbeheerder zoekt AG kandidaten met een bachelordiploma of relevante werkervaring. Ervaring in de verzekeringssector is geen vereiste: nieuwe medewerkers krijgen via een intern opleidingstraject de handvaten om een vliegende start te nemen.

AG maakt er niet alleen een punt van om nieuwe talenten optimaal voor te bereiden op de job, maar zet ook in op persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.

Jan Heyvaert, Chief Human Resources & Sustainability Officer bij AG:

“Elk talent kan een plek vinden binnen AG, ongeacht diploma of achtergrond. We bieden via gepersonaliseerde opleidingen de mogelijkheid om te groeien, binnen een specifieke rol, maar ook gedurende een volledige carrière. Zo geven we concreet invulling aan onze ambitie om een ‘Great Place to Grow for All’ te zijn. En dat in een moderne werkomgeving waar connectie met collega’s, teamwork en flexibiliteit centraal staan.”

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Ook interessant

LEES MEER

Schrijf je in op de #ZigZagHR-Nieuwsbrief

  • Iedere dinsdagochtend om 8u00 in jouw mailbox
  • Ideeën, inspiratie, best & next practices over (de toekomst van) HR
  • Waarmee jij aan de slag kan in jouw organisatie of HR team