Opvallen met je employer brand. Dat start bij de vraag: wie wil je zijn? Een sterk werkgeversmerk vertelt een straf en authentiek verhaal. En het goede nieuws is: daarvoor heb je eigenlijk alles al in huis: je eigen medewerkers. Zij spelen de hoofdrol in je employer brand en worden zo jouw walkin’ talkin’ livin’-reclame.
- Hoe komt zo’n Employer Brand story tot stand?
- Wat is de rol van recruiters daarbij?
- In welke mate wordt daarbij best samengewerkt met interne communicatie en marketing?
- Wat is de relatie tussen je employer brand en het corporate brand?
- En wat zijn de do’s en don’ts als het gaat over employer branding?
Daarom hebben we voor deze podcast David Cornelis uitgenodigd, hij is strategic Director bij Fantastic (62 Miles) en hij bracht Kathelijn Vanhaute, Talent Acquistion Lead bij Telenet mee. Zij vertelt hoe Telenet dat samen met Fantastic heeft aangepakt.
Deze podcast loopt over van concrete tips zoals:
1) Probeer los te komen van het blussen van vacaturebrandjes en ga voor een LT beleid
2) Blijf investeren in je werkgeversmerk, OOK als er geen vacatures zijn
3) Werk samen met marketing, teken samen roadmaps uit
En de meest verrassende tip komt van David, maar dan moet je wel tot op het einde luisteren 🙂
Veel kijk- en luisterplezier!