Het belang van creativiteit en authenticiteit in Employer Branding

Het is geen geheim dat een sterke employer brand leidt tot meer sollicitanten. Maar employer branding is veel meer dan opvallende rekruteringscommunicatie. Het gaat over het creëren van een aantrekkelijk werkgeversimago doorheen de volledige lifecycle, zowel voor nieuwe, huidige als ex-medewerkers. Dat hebben ze bij Soudal, Orange en Aldi goed begrepen. In een reeks van 3 podcasts gaat Lesley Arens samen met Ignace Van Avermaet, CEO d’Artagnan in gesprek met hen op zoek naar ideeën, tips, best & next practices waar ook jij mee aan de slag kan om jouw werkgeversmerk een boost te geven.

In deze aflevering hebben we Annelore Marynissen, Corporate Communication Manager bij Orange, te gast. Over het betrekken van alle doelgroepen, inclusief ex-medewerkers; over het belang van creativiteit en authenticiteit in employer branding en hoe het écht betrekken van je medewerkers niet alleen leidt tot hogere betrokkenheid maar ook prijzen oplevert.

Veel kijk- en luisterplezier!

Bekijk of beluister onze podcasts op

Ook interessant

BEKIJK OF BELUISTER MEER