d-artagnan verwelkomt nieuwe employer branding strateeg

Employer branding agency d-artagnan heeft er drie nieuwe collega’s bij: Els Rijckaert vervoegt het team als employer branding strateeg, Manon Vermeesch start als digital marketeer en Atef Baza als digital creative.

De HR-wereld heeft geen geheimen voor Els Rijckaert. Het laatste decennium beklom ze de ladder van recruitment consultant tot HR-coördinator, teamleader, Chief Happiness Officer en uiteindelijk HR-projectmanager voor employer branding. Met haar expertise versterkt Els het team van d-artagnan als employer branding strateeg. Een greep uit haar takenpakket: de identiteit en de spirit van bedrijven in kaart brengen, de Employer Branding Value Proposition formuleren, de doelgroepen, doelstellingen en middelen voor het project bepalen, de strategie presenteren aan de klant enzovoort. Telkens met één doel: de employer brand van de klant naar een hoger niveau tillen.

Daarnaast verwelkomt d-artagnan twee jonge talenten: Manon Vermeesch had al een masterdiploma handelswetenschappen op zak en koos ervoor om daarna nog een postgraduaat in digital marketing te volgen. Vers van de schoolbanken en dus helemaal up-to-date over de laatste digital marketing trends!

Derde nieuwkomer Atef Baza bewees tijdens zijn stage dat hij over heel wat digitale kennis beschikt en ook zijn passie voor video past helemaal binnen de visie van d-artagnan.

+++

LUISTERTIP: Employer Branding Talks

🎧 Hoe Soudal het verschil maakt in de strijd om talent

🎧 Het belang van creativiteit en authenticiteit

🎧 #Vandenaldi: Van vooroordeel naar keurmerk

unnamed 6 1
Lees verder

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Ook interessant

LEES MEER