Amelior in een nieuw jasje

Blijven verbeteren is al sinds de oprichting in 1971 het belangrijkste doel voor Amelior. Ontstaan uit een passie voor kwaliteitsmanagement staan na een halve eeuw nog altijd de noden en wensen van de klanten centraal.

“Het voorbije jaar werd het een verscherpte visie uitgewerkt door naar de signalen uit de markt te luisteren.” vertelt Algemeen Directeur Pascal Anckaert. “Daarom werd het aanbod onder andere verder uitgebreid met een structurele aanpak rond Interim Management.”

Door in te zetten op drie complementaire business units (opleidingen, consultancy & interne audits en interim management) wil Amelior een aanpak op maat uitwerken die heel nauw aanleunt bij de behoeften van ambitieuze klanten.

“Deze ambitie hebben we nu omgezet in een vernieuwde merkidentiteit” zegt Pascal Anckaert verder. “Ons gepassioneerd team streeft er na om elke dag opnieuw onze klanten te helpen versterken, daar blijven we voor gaan”.

Amelior is gespecialiseerd in vijf complementaire en elkaar versterkende management domeinen: Veiligheid & Welzijn, Kwaliteit, Milieu & Energie, Management en People Management.

Logo amelior kleur baseline
www.amelior.be

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Ook interessant

LEES MEER