ProUnity versterkt marketing met digitaal expert Julien Louis

Na de komst van Luc Malcorps als Director Marketing en Communicatie, verwelkomt Pro-Unity nu ook Julien Louis in zijn marketingteam. Julien gaat er aan de slag als Digital Marketing Officer met als objectief de verdere ontwikkeling en digitale positionering van ProUnity in de HR-markt. Het snelst groeiend HR-tech bedrijf in België heeft de ambitie om zijn plaats te bevestigen als referentie in rekrutering en talentmanagement.

Julien was gedurende ruim 4 jaar actief als digital project manager bij Dupuis Publishing. Hij werkte er mee aan de ontwikkeling en lancering van de Webtoon Factory, het platform van Dupuis voor het maken en delen van digitale stripverhalen. Naast de marketingactiviteiten was Julien bij Dupuis Product Owner van de applicaties en de website van het platform.

Julien Louis : “We kijken ernaar uit om de interactie tussen de doelgroepen te versterken en hen informatie op maat te verstrekken.”

Julien deed daarvoor levens- en marketingervaring op in Australië en Nieuw-Zeeland, wat zijn blik op de wereld en zijn oplossend vermogen aanscherpte. Deze ervaringen komen nu bij ProUnity goed van pas om er de projecten intern verder te ontwikkelen en dichter te komen bij de vraag en het aanbod op de talentenmarkt.

Schrijf je in op de wekelijkse HR-nieuwsbrief

Ook interessant

LEES MEER